Friday 2 March 2012

KeLuarGa vs RAkaN

Aku ada keluarga !!
Keluarga aku kecik je, Ada 4orang jer !
Aku ada papa, mama , adik & aku ….
#TAHUN 2010 KOT..HUHU OREN OREN.

Aku pun ada kawan !
Ada ramaiiiiii.
tp ini beberapa jelaaa.

#ini masa 2012.. perpisahan cikgu Mariamm..



#ini 2011. 3bitara1. Memang gempak. Kami semua bersama2 berusaha untuk mencapai kcemerlangan dlm pmr .. Sekarang ramai dah takde.. merantau.,
Kami ada yang baik mcm isi dan kuku.. ada yang mcm kucing dan anjing.. macam2 ragam.. heheee,,

#2010. kini tinggal kenangan <3

#ni lagi lama. 2009. jgn pandang muka aku. ihihihi,

*banyak lagi kawan2 aku…
ini baru gambar kelas(xtermasuk sek rndh lagi)
..Hehehe..
Macam mane ek idup kalo tiada insane yang bernama
?? SAHABAT ??

0 Komen Orang Yang BAIK,PENYAYANG,PRIHATIN dll.:

Post a Comment